onsdag 6 april 2011

värmen solen allt!!

Jag är äntligen här i värmen och underbart är det :-) sol värme och underbara personer :-)
Just nu kan inte livet vara bättre.
I dag så har vi strosat på stan på FM sen när solen ville komma fram o säga hej med massa värme så har vi legat vid polen och bara njutit och blivit brun och galet fräknig så man kan inte säga annat än välkommen fräknar :-)
Jag kommer lägga upp bilder då när jag kommer hem blir så "fantastiskt" dyrt här med o skicka via mobilen.
ordet fantastiskt har jag nu börjat använda pga Joppe använder det ordet till allt fast han mår dåligt så säger han jag mår fantastiskt dåligt :-) kanske inte det bästa ordvalet alltid men charmigt är ju det :-)

Nu sitter jag här i grabbarnas lägenhet medans dom har träning sen vid 22 så blir det ut o käka o ta någon öl eller 2 :-)

Vi hörs snart
kram och puss
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar